Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Sara - 28 februari 2015 18:37

 

Jag blir glad när jag läser inlägg på facebook, i tidningar och övrig media att muslimer,judar och kristna går samman mot våldet. Det är positiva vindar som blåser då. Människor som har fått nog av hatpropaganda och att vi talar illa om varandra. Hoppas det sprider sig som ringar på vattnet. Att vi ser varandra som medmänniskor och talar gott om varandra. Tiggaren utanför butiken är lika värdefull som butikschefen. Flyktingen har lika värde som en svensk företagare. Behandla din nästa med kärlek och respekt. Världen blir så mycket vackrare då. Dela med dig av dina tillgångar och din tid. Tänk goda tankar,förlåt varandra och visa respekt för olikheter. Det vinner alla på. Jag önskar er en fin helg och kom ihåg hur värdefulla ni är.


Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards