Alla inlägg under mars 2013

Av Sara - 29 mars 2013 22:49

      

Den lugnaste långfredagen ever..suttit en stund på balkongen annars mest inne..

Hoppas på sol imorgon och mer frisk luft..:)


Jag har scannat av en massa bilder från när barnen var små..

Skrattat och gråtit mellan varven.. Så många fina minnen.

Älskar er mest av allt, hoppas ni förstår det!

/Mamma


       

     

            

Av Sara - 25 mars 2013 21:02

Filmtips:

Ultimate gift

Såg den med Amelia och den var klart sevärd..

Blödig som jag är så fick jag gråta en skvätt.. 



Om En gåva för livet: När Jasons rike farfar går bort förväntar han sig ingenting, det enda han kände för honom var nämligen hat. Dock så hade den bortgångne farfadern andra planer, dessa var att ge den perfekta presenten till Jason.

Av Sara - 23 mars 2013 16:16

     



Strålande sol och första dagen i slalombacken det här året..

Kan det bli bättre?

Ibrahim gjorde premiär på snowboard..mycket bra jobbat   

 >



Av Sara - 19 mars 2013 21:49

Se dig själv i spegeln och se den underbara människa du är.

Finns bara ett exemplar av just dig!

Säg nått positivt till dig själv.

Tro på det du kan göra och det du är.

Han som skapade dig älskar dig

med alla fel och brister. 

Låt ingen trycka ner dig

eller få dig att tro motsatsen.

Du är du och du duger,

precis som du är.

(sara)


Av Sara - 16 mars 2013 09:43

Vilken underbar dag..sol sol och sol..

Ska ta en promenad med ikaros..

Sen blir det sushitillverkning och städning..  

Ensamhelg med fina vänner, träffa barnen och söndagsskola..

Livet är toppen!

 

Av Sara - 16 mars 2013 07:12

När livet ser som mörkast ut finns Han ändå där.

Tar din hand och viskar.. Jag är med dig.

Tänk vad skönt att alltid veta att Han tar hand om dig.

Jag är så enormt tacksam att vad som än händer så finns Han vid min sida.

När jag inte orkar gå bär Han mig.

När jag faller lyfter Han mig upp.

När jag dansar fram, dansar han bredvid mig.

När jag skrattar, skrattar Han med mig

och när jag gråter torkar Han mina tårar.

Tack!


Av Sara - 13 mars 2013 20:50

Karlstad staden där solen alltid ler..lite sanning faktiskt..

Men jag var ju mest ii Deje och där lyste Benjamin och Sofia och solen..

Söndag fick jag följa med till kyrkan i Torsby..där Benjamin, Sofia o Erik hade "Söndag sjutton noll noll"..

Skoj..

Började med mingel och hälsa välkommen..Sen pratade Erik..Lovsånger..Benjamin predikade..mera sång o sen gofika.

Måndag bestod av ett enda resande..tåg, flyg och buss..hela långa dagen..

Hann dock med ett stopp i Stockholm och passade på att besöka Clara Kyrka..

Jag är djupt imponerad av den och det jobb som görs där.

Pratade med en präst och han visade en lång kö av människor som de bjöd på mat den dagen..

Sargade, utstötta människor..

Kom hem till en kall lägenhet då det blivit fel på elementen..-35 i natt i Vilhelmina någonstans..

Nu har jag slutat frysa och acceperat vardagen..

                 


Av Sara - 9 mars 2013 18:47




Har haft härliga dagar här i Deje med omnejd..

Höjdpunkten var nog i dag då jag fick vara på kvinnokonferens med Sofia i Forshaga.

Sisters international..

Drygt 120 kvinnor..underbar lovsång..

Gunilla Svensson föreläste om New Age och dess konsekvenser..otroligt intressant

Marie Arnfjäll berättade om Sisters International och pratade och hennes tema var " Mod att leva"

Sen avslutade Anita Barker och hennes tema var " naturligt och övernaturligt"

Det alla hade gemensamt var berättelser om vad Jesus kan göra idag och det är helt fantastiskt det dom delade med oss.. Jesus är ju helt fantastisk och med han i våra liv har vi verkligen "power"..

Han är starkare än allt annat och kan göra under idag!

Övriga dagar har bestått av Karlstad, Deje, Sunne och Torsby.. Besök hos vänner, utegym, kalas och njuta av solen..

                     

     

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards