Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Sara - 6 februari 2015 21:16

 

Ikväll var det taco,dockteater och pyssel på Pingstkyrkan. Roligt att så många kom. 

Fick lite info om tiggarna som också var där ikväll. Dom önskar att få göra småjobb istället för att tigga. Så behöver ni hjälp med snöskottning,städning,flytta grejer eller dyl mot ett litet bidrag,hör gärna av er. Är det någon som skulle kunna laga ett gammalt dragspel som inte fungerar så bra för Romeo,skulle det också uppskattas mycket. Jag vill tacka för alla som skänkt mat så de kan laga mat hos Ingrid. Vill ni skänka mat kan jag ge er lite tips på vad man kan köpa..Det kan vara pasta,potatis,ris,kyckling,grönsaker,bröd etc..

Vi söker fortfarande rum för två av tiggarna,då det blir fullt för Ingrid med fyra personer..

Imorgon ska jag lyxa med en ridtur i skogen. Ska bli skönt!

Ha en härlig helg!


Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards