Alla inlägg under april 2013

Av Sara - 29 april 2013 18:26

Mycket bloggande i veckan.. Blev inget naturhistoriska idag..stängt.. Så vi åt pizzabullar på "plattan" istället.. Fick då en bild av skranglig kille i museet.. Nu sitter vi på färjan alla laddade med åkskjuketabletter.. Fick jag välja skulle jag inte välja båt som färdmedel.. Bara att härda ut 18 timmar..

Av Sara - 29 april 2013 09:18

Efter inkvartering på vandrarhem i Nynäshamn drog jag på mig träningkläder o for ut o sprang.. Hakade på grabbarna nån kilometer sen vände jag hemåt.. Lyckades springa vilse..sent på kvällen utan mobil..lyckat.. Men slutet gott.. Nu naturhistoriska i storstan efter kaffe..

Av Sara - 28 april 2013 10:59

Efter en kort natt och busspackning bar det iväg.. Kaffesuget fixade Gunnar .. Nu är jag hungrig.. Alla ungdomar sköter sig perfekt..

Av Sara - 27 april 2013 21:39

Min lördag har bestått av second hand..packa och kvällsmöte på ungdoms konferens Äkta Vara..
Lite bilder..

Av Sara - 27 april 2013 16:23

Så här ser resvägen ut..Nu dags att packa klart och ladda batterierna..;)  

Av Sara - 25 april 2013 22:08

Filmkväll med ostbricka.. Amelia, Emanuel o Sofia kom hit.. Kan det bli bättre.. Och snart fyller min älskade Benjamin 23 år..
Skulle kunna tjata ihjäl er..men jag säger det igen..
Älskar er så mycket..
Kram

Av Sara - 23 april 2013 21:07

Snart far vi..känns spännande..

Äta glass i Venedig och titta på båtarna..Eiffeltornet..Sol..

Ska försöka blogga under resan och lägga in bilder..

Spännande!

   

Av Sara - 22 april 2013 21:27

Idag hade vi öppet hus på Strandskolan samtidigt firade vi att vi ska få öppna fritidshem till hösten.
Jag är glad att jag får jobba på denna fantastiska skola.
Tänk att få ha barn från 6-16 år i samma skola, äta hemlagad mat med härligt sallads bord varje dag, jobba med fantastiska kollegor.. Europaresor,fjällvandring, dagar då vi alla är tillsammans.. Skön atmosfär och mycket skratt.. Visst finns det dåliga dagar, konflikter och stunder då jag blir trött och less.. Men jag trivs på mitt jobb.. Sen att jag får jobba som kurator,alla fina samtal.. Jag är så tacksam att jag får vara där.
Är du nyfiken på strandskolan..välkommen att göra ett besök..

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards