Alla inlägg under juni 2012

Av Sara - 24 juni 2012 17:01

 





Så kom då den stora dagen som bjöd på ett sagolikt väder, underbart vackert brudpar och härliga gäster. Vi hade ett fantastiskt bröllop med skratt, tårar, god mat och strålande väder..kunde inte blivit bättre.

Lägger ut bilder och filmsnuttar så får ni se själva  

                                             

Min pappa Roland vigde dom och det gjorde han mycket bra..

Svannäs gårdskyrka är så fin och de kunde inte valt finare ställe..

Värdarna gjorde ett superjobb och med hjälp av gästerna blev det en rolig och händelserik kväll..

Och en nyrakad(på svensexan) brudgum och brud strålade i kapp med solen..



 







 


 


 



 
 






Av Sara - 22 juni 2012 22:42

Imorgon är det dags!

Benjamin gifter sig med Sofia.

Det känns i mammahjärtat.

Älskar dig min underbara son och är så stolt över dig..

       

Idag har vi dukat, handlat mat, förberett tal och annat smått o gott..

     

        

Ha en trevlig fortsatt midsommarnatt...jag kryper till kojs och laddar för morgondagen

kram

Av Sara - 21 juni 2012 22:11

     

   

Ute på Malgonäs och gratta Amelia och titta på Benjamins lilla stuga..supermysig.

               

Full fart på bröllopsfix..det lagas mat, bakas tårtor, fixas ljud och bild, blommor och dekoration..

Snart är det dags  

Imorgon fortsätter vi....



Av Sara - 18 juni 2012 16:59

Idag fyller finaste Amelia 19..fatta att hon är vuxen nu..

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om henne..alla fina, roliga minnen jag har av henne..

Den lilla runda kramgoa tjejen har blivit en vacker kvinna med otroligt Go i sig.

Jag är så oerhört stolt över henne..

     

Igår var jag nere vid hamnen och grillade lax..så vackert ute. Några ungdomar kom dit och slängde sig i vattnet..friskt gjort

Hoppas verkligen på en sommar med sol och vackra kvällar vid elden och vattnet.

Längtar efter att ta mitt första dopp 

Ikväll ska jag gratta Amelia..nice..  

Av Sara - 15 juni 2012 17:13



         

             

     

Se mig för den jag är.

Inte min utsida.

Även om jag kommer från ett annat land eller har ett handikapp.

Jag kanske inte kan ditt språk

Jag kanske inte förstår.

Men behandla mig med samma respekt, 

Som du behandlar alla andra.

Hudfärg, handikapp, annorlunda

Alla ska få känna samma värde.

Samma respekt.

Alla ska få känna sig välkomna!

Även om dom inte passar in i din värld.

Så passar dom in i Guds värld.

(sara)

Av Sara - 12 juni 2012 20:11

      

 

       

Du behöver inte alltid grubbla, oroa dig och se det negativa.

Livet kan ju också vara enkelt ibland.

Försök se det positiva och ljusa.

Det finns mycket att vara glad över.

Tänk på det!

Av Sara - 10 juni 2012 14:48

   


Igår var det second hand halva dagen..

Mycket folk som vanligt och jag fick bre mackor på löpande band.

Vi var fyra tappra som jobbade men roligt var det.

Vilket toppenställe alltså..

Idag serveringsgruppen på Pingstkyrkan med 3 härliga damer som kämpar på.

Vi hade ett härligt möte med fin gemenskap trots att vi var så få idag.

Nu funderar jag på att städa lite fast det sitter långt inne att ta tag i dammsugaren..

Jag undrar..var är sommaren??

   

Från Döda havet..så skönt med värme och bada..längtar.. 

Av Sara - 8 juni 2012 21:50

Så var det dags för Amelia att ta studenten..

Vilken lyckad dag med glada studenter och solsken.

Sen middag på skogskåtan


 

 
                                  

   

 Det bästa 


Och till sist min pigga pappa 


    

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards