Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Sara - 5 februari 2015 20:31

Vi har nog den mest originella köksfläkt som finns, vilken speciallösning alltså. En plåthink med långben på, en fläkt från Irak och delar från en gammal lampa. Men den fungerar hur bra som helst. Ibrahim löser det mesta på billigt och fungerande vis. Nu behöver vi inte öppna fönstret eller ha matos i hela lägenheten när vi lagar mat. Alla sätt är bra utom dom dåliga sägs det. Man skulle kunna måla den vit eller göra det snyggare. Men lite kul med långben i köket.

Idag besökte David från VF mig så nu kommer jag i VF också.  Blev intervjuad och fotat.

Jag kan stå i rampljuset om det är för något gott. Annars håller jag mig undan :-)

VK reportern ringde ikväll och ville ha lite kompletterande uppgifter. Jag sa att jag på inget sätt ville framhålla mig själv. Då sa han att den här gången får jag nog tåla det som skrivs. Hmm..men litar på Eva-Maj som står bakom detta och känner mig förstås rörd och hedrad. Jag känner mig väldigt liten men så glad att få vara en del i allt som sker. Kan någon bli hjälpt av det lilla jag gör, så kan jag kosta på att bjuda lite på mig själv. 

Att blogga är en del av det. Sen får jag bryta av med lite helt vardagliga saker ibland som en originell fläkt tex..

     





Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards