Alla inlägg under januari 2013

Av Sara - 22 januari 2013 08:16

       


Idag fyller min fina syster år.

Stort Grattis Helena!

Hoppas du får en underbar dag.

Skulle kunna skriva mycket om dig nu men måste jobba..

Får klura ut nått senare..

Kram




Av Sara - 16 januari 2013 20:16

 

Ikaros som liten..så söt

Med sina bästaste matte bredvid..

Av Sara - 12 januari 2013 14:31

 

When you feel trust for someone,

you feel you are safe and you can relax in that feeling

Av Sara - 5 januari 2013 17:04

 




































Vad har det tagit åt mig..

Jag som gillar vintern..

Idag liksom flera andra dagar, längtar jag efter sommaren och värme..

Jag skulle kunna packa väskan idag och resa till nått varmare ställe..

Sola, bada och slippa frysa.

Klä på dig människa, du behöver inte frysa..

Jag vet ju det men längtar ändå.

Sålde bilen idag, skönt då har jag ett problem mindre..:)

Dagens höjdpunkt..fick umgås med Amelia lite..

Den här dagens blogg kunde lika gärna varit oskriven..har ju inget vettigt att skriva om..

Men kan ju lika gärna fördriva lite tid här som någon annan stans..

Såg en skräckfilm igår, inte min grej precis.. satt i soffan, skrek till, höll händerna för ansiktet och sen försökte jag sudda ut den från mitt minne..så korkat, vilket slöseri med tid.

Jag är så vansinnigt trött så jag tar mig inte upp ur soffan..kunde ju göra nått roligare..

Nog för idag..ska se om jag tar mig iväg på någon träning eller förblir dagens soffpotatis..

Ha det allra bäst!


Av Sara - 4 januari 2013 21:54

En dags mys i Umeå med bästaste Amelia..

Fick även träffa lillebror David..

Vi kollade på rean, åt supergod thaibuffe..

Drack kaffe på NK

Sen kom David o joinade oss..

Station med David där vi filosoferade över kändiskap o modelljobb..  

           


Av Sara - 1 januari 2013 12:10

Jag har haft en fantastisk nyår..

Nu önskar jag att 2013 ska få bli ett år med mycket glädje, överraskningar och spännande inslag.

Jag önskar att min familj, mina nära och kära plus alla övriga ska få detsamma..

Igår på nyårsafton blev det middag hos Mona, nyårskonsert på kyrkan, hästintagning på Klingerbacken och sen avslut hos Mona..

Den här morgonen har varit den bästa på länge..

Ridtur med finaste Amelia..vad jag har saknat att rida..känner mig som en ny människa..

Sen att få göra det tillsammans med Amelia blev bara bäst..

Kramar!


               

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards