Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Sara - 4 februari 2015 19:25

Vilken dag och vilken överraskning.

Eva-Maj hade nominerat mig till en vardagshjälte på VK så idag på min rast kom en VK reporter och Eva-Maj in med en tårta till mig. Så rörd jag blev. Tack fina älskade Maja!

Jag blev intervjuad och bilder togs,så snart är jag i tidningen. Jag är ju ingen som vill stå i rampljuset direkt,men det värmde verkligen mitt hjärta. Jag har fått köra ett judopass ikväll,med kullerbyttor både framlänges och baklänges. Lär ha träningsvärk imorgon. Följde med lillkillen på judo,det var riktigt skoj. Ikväll behöver jag inte gå på gymmet i alla fall. Har fått in mer pengar på hjälpkontot såg jag ikväll. Vad härligt, så om någon vecka kan jag göra en ny hjälpinsats. Vilka fina människor det finns!


Läste dagens bibeltext och den var ju som huvudet på spiken för denna dag. 

"Gör er inga bekymmer för något utan låt Gud i allt få veta era önskningar genom åkallan och bön med

tacksägelse"


                                                                  

Maja kommer med tårta                                                       Från judon ikväll 

                                                          

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards