Alla inlägg under januari 2024

Av Sara - Lördag 27 jan 21:49

Att offra allt och ge sitt liv
Att ta ett steg eller ett stort kliv
In i ditt ljus
I din eviga kärlek
Ger dig hela mitt liv

Jesus du, bara du
Jag ger dig allt här och nu
Jesus du som älskar mig
Jag ger mig helt till dig

Med allt bagage stort och smått
Det jag har på ont och gott.
In i ditt ljus
I din eviga kärlek
In i en framtid jag inte förutspått

Jesus du, bara du
Jag ger dig allt här och nu
Jesus du som älskar mig
Jag ger mig helt till dig

Litar helt och fullt på dig
Du som oändligt älskar mig
In i ditt ljus
I din eviga kärlek
Lämnar jag allt till dig.

Jesus du, bara du
Jag ger dig allt här och nu
Jesus du som älskar mig
Jag ger mig helt till dig

Av Sara - Måndag 1 jan 10:00

Ett nytt år
Ett oskrivet blad
Nya händelser och möjligheter
Får fylla rad för rad
Vi vet ingenting om morgondagen
Vi vet bara nu och här
Framtiden lägger jag i dina händer
Trygg i att du mig bär
Jag ber om fred
Jag ber att människor ska förstå
Att du och endast du
Kan rädda vår värld
Det ber jag om nu.
Tack Jesus att du bär mig genom allt.
Jag lägger 2024 i dina händer
Varje dag, varje oskriven rad,
Varje nytt blad jag vänder.









Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards