Alla inlägg under april 2014

Av Sara - 30 april 2014 22:35

En snabb tillverkad tröja.. Framsidan är lite fräckare så den visas inte i bild. Och så några av mina fina blommor. Ha en toppen skön helg..

Av Sara - 30 april 2014 21:43

En ovanligt varm brasa i år.. Men det var bra för det kalla vädret.. Träffade dessutom Emanuel o co vilket gjorde det ännu bättre. Ibrahim passade på att grilla en korv med den längsta grill pinne jag sett. Mycket folk i början, men glesnade snabbt..Nu hoppas jag på varmare väder och mera sol förstås.. Imorgon ledigt, så skönt :-)

Av Sara - 26 april 2014 18:01

Ännu en underbar solig dag.. Bara njutit av dagen och förflyttat oss mellan olika sol ställen. Nu dags att städa..yes!!

Av Sara - 26 april 2014 09:39

Dags att kliva upp din sjusovare.. Solen lyser där ute. Igår bär jag skulle sova, sent som vanligt,small det utanför fönstret som om någon sköt mot fönstret eller placerat en bomb på min balkong.. Jag tittade ut efter en stund men såg inget..läskigt.. Funderar på att åka till fjälls men blir nog bara tanke.. Har lovat lill killen att gå till nån lekpark och då går det inte locka med fjället och allt som finns där. Nej lekpark var det. Men börjar nog med balkongen.. Jag önskar alla en underbar dag, njut av dagen och ta vara på det goda.. Kram

Av Sara - 24 april 2014 22:27

Tjatar på om denna underbara sol.. Men nu är det så härligt ute så det är svårt att vara inne. Man borde införa uteskola såna här dagar..ta vara på den sol som finns. Igår tränade jag nästan 3 timmar på gymmet, hur bra som helst. Borde träna oftare så får skärpa till mig. Så fort jag gör uppehåll i min träning kommer värken som ett brev på posten.. Träning, hälsosam mat och sömn är nått jag behöver för att må bra.. Sömnen är det svåraste att uppnå, tar mig i aldrig i säng i nån ordning :-).. Så får satsa på de två första. Alltid något.. Hoppas det fina vädret håller i sig nu så vi får vara ute och njuta.. Tack Gud för solen! Lägger ut en bild med tänkvärda ord som ni kan ta till er.. Ha det allra bäst.. Kram

Av Sara - 21 april 2014 09:18

Solen lyser in genom den stänga persiennen och jag måste bara ta tag i dagen. Kan ju inte ligga i sängen när solen lockar ut mig.. Bara lite lite till under det sköna täcket. Lite av mitt spelberoende innan jag tar itu med frukosten. Vad underbart livet är ändå när man tänker efter och solen lyser. Kollar lite på facebook och blir glad av alla vackra sol bilder och roliga kommentarer. Speciellt Tobbes inlägg som alltid får mig att dra på munnen.. Tobbe som jag gick högstadiet med. Han är en härlig prick :-).. Livet är fullt av härliga människor. Igår kom ett efterlängtat mail av min underbara dotter, älskar dig.. Godmorgon världen, ha en underbar dag.. Kram

Av Sara - 19 april 2014 21:06

Började på en tavla för ett bra tag sedan som jag inte var nöjd med.. Ikväll tog jag fram den.. Målade över en del och började på en ny idé.. Hade tänkt slänga den efter halva tiden. Men skam den som ger sig. Blev faktiskt nöjd med resultatet.. Ska ev göra lite småfix på den..men måste sova på saken. Ha en underbar påsk. Kram

Av Sara - 19 april 2014 12:52

Tre klipp från gårdagen med Petter och Emanuel





Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards