Alla inlägg under januari 2014

Av Sara - 28 januari 2014 20:36

Livet är härligt men går segt just nu. Har väntat på min järnpåfyllning i flera veckor och krafterna sinar sakta bort. Jag vill inte klaga men jag blir smått galen av detta. är så vansinnigt trött, blir yr och skakis,tappar koncentration och minns ingenting. Vill göra så mycket men allt är som sirap. Vill träffa vänner,träna,vara social men även det går trögt.. Så ha överseende,snart är jag "fitforfight" igen..  . Just nu försöker jag klara jobbet och klara dagen så gått det går. Fatta att järnbrist slår ut hela kroppen,svårt att acceptera men bara att gilla läget. 

Har haft härliga dagar på jobbet,fått se glädjen hos de som sällan ler och skrattat mycket. Idag premierade jag som vikarierande bildlärare. Min tanke med dagens lektion var att eleverna skulle tro på sig själva och våga ge sig hän i målandet. Alla fick var sin tavla att måla och skapa fritt. Abstrakt, natur eller vad de själva ville måla. Vilken kreativitet och vilken glädjefylld lektion det blev! Ser fram emot nästa lektion..

Alla har något i sig,alla kan när de bara tror på sig själva oavsett vad det handlar om.

Kom ihåg det att du är bra precis som du är och just du kan mycket mer än du kanske tror.

Lägger ut nån bild från när jag var ute i kylan med Hannele som fotograf.

     





Av Sara - 16 januari 2014 11:16

Så här lite efteråt så lägger jag ut lite bilder på nyår och trettondags helgen. Nytt år, nya möjligheter. Vad ska hända 2014? Jag hoppas på ett bra år med ett spännande och roligt innehåll.

                 









Av Sara - 15 januari 2014 18:43

Har fixat köket och hallen  helgen..vi fick hjälp av kära Far..

Blev riktigt nöjd

Före:

     


Efter:

           

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards