Alla inlägg under april 2023

Av Sara - 6 april 2023 23:40

För mig är påsk snö, sol och kaffepannan på elden. Sitta på ett renskinn och solen steker. Åka skidor på en sjö eller dra fram på skotern. Det var ett tag sedan påsken såg ut så för mig. Men det kommer alltid att vara mitt bästa sätt att fira påsk på. Men sen har vi den viktigaste anledningen med påsken. Jesus gav sitt liv för oss. Den största kärlekshandlingen genom hela historien och det bästa, han uppstod och lever idag. Jag älskar sol och vackra vinterdagar. Att umgås med vänner och familj. Men det Jesus gjorde överglänser allt annat. Han kom för att rädda världen. Han kom för mig och för dig. Hans kärlek är större än all annan kärlek vi kan föreställa oss. Så även om jag inte kan fira påsken som jag önskar, så har jag det största hoppet, fullkomligt trygg i att jag är älskad och beskyddad av honom som gav sitt liv för mänskligheten på korset.
Tack!

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards