Alla inlägg under augusti 2013

Av Sara - 31 augusti 2013 00:13

Går på tunn is
Sakta och försiktigt
Ett litet steg i taget
Håller det?
Ta tag i handen
som sträcker sig mot dig
Då går du säker den sista biten
Även om det brister runt om dig.

Av Sara - 25 augusti 2013 12:08

Nu har jag lämnat "lillan" på Götabro... Där hon ska gå social på Folkhögskola där..1 år... Å blödig som jag är fick jag torka en tår.. Jag är så stolt över våra barn..som växt upp till tre underbara vuxna.. Nu på väg hem med Cecila som sällskap o extra chaufför.. Imorgon börjar vardagen igen..

Av Sara - 24 augusti 2013 07:11

Igår fick jag se lille Natael..så fin. Trevlig kväll med Christer,Anna,Petra o Natael.. Mat..mycket prat och djupa diskussioner som det blir när vi träffas.. Trist det är så långt mellan gångerna. Tiden går fort när man har roligt..imorgon far vi hemåt..

Av Sara - 23 augusti 2013 14:17

Tänk att jag fått bada i 4 månader..vilken sommar.. Så mycket har jag inte badat på länge.. Njuter på en klippa vid Fryken..så underbart!
Hoppas jag kan flytta hit..
Lägger oxå ut en bild på Benjamin med hans kniv från Tanzania.. Ha en underbar dag!

Av Sara - 22 augusti 2013 12:05

Underbart väder.. Tog med mig badgrejer och är nu vid Fryken. Ensam lugnt och fridfullt med sol och bad. Lisa för kropp och själ..

Av Sara - 21 augusti 2013 23:42

Såg slutet på Idol ikväll..blev glad när sista killen berättade om sin tro för alla tittare..starkt! Sen sjöng han bra också. Människor som vågar stå upp för sin tro och berätta om Jesus rakryggade och frimodigt..Respekt!
Min semester går mot sitt slut..jag tar tillvara varje minut. Trivs när jag får vara nära mina kära..och skulle gärna stanna längre. Har städat ur lägenhet med Sofia idag o gått på fler secondhand butiker.. Imorrn hoppas jag på sol igen. Sov gott alla där ute och önskar er det bästa..
Kram

Av Sara - 21 augusti 2013 01:33

Har det bara bra i Värmland. Gudstjänst i Sunne.. Bad Inflyttningshjälp i Kil.. Kvällspromenad i Kil.. Soldag i Karlstad med så gott kaffe o secondhandshopping.. Sen besök hos härliga människor på landet..toppendagar..med toppenmänniskor.. Sänder en bamsekram till min kära syster..

Av Sara - 19 augusti 2013 19:28

Med sorg i hjärtat..lider med min syster o hennes familj som förlorade sin fantastiskt fina lägenhet i Lycksele. Som Helena har grejat o grejat för att få sin drömlya och så brinner det upp. Sen att hela huset blev brandskadat gör ju saken ännu värre.. Men det finns änglar som kommit med kläder..skor..etc etc.. Vänner som kramar..familj som älskar. Så ni har många omkring er..en mur av kärlek som skydd. Och mitt i allt är jag så tacksam att alla klarade sig med livet i behåll.. Det är trots allt det viktigaste..<3

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards