Alla inlägg under juni 2019

Av Sara - 30 juni 2019 14:20

Din kärlek fyller mig
Din nåd översköljer mig
Som renaste vatten
I ljusa stunder och mörka dalar
Finns du alltid där.

Jag behöver inte prestera
Det finns inga krav
Du älskar mig precis som jag är.
Oavsett.

Det är mitt val
Vill jag släppa in dig i mitt hjärta
Vill jag följa dig
Vill jag ge dig hela mitt jag.
Du tvingar ingen.

Du älskar mig
Du gav ditt liv för mig
Du känner mig som ingen annan.
Du är allt och du är störst.

Med dig behöver jag inte vara rädd
Rädd för framtiden
Rädd för det okända
Du finns alltid här

Tack

Av Sara - 1 juni 2019 12:35

Krossad och tömd
Ligger den på marken.
Omgiven av rötterna och barken
Lyfts upp och träffas av solens strålar
Som en tavla du målar.
Du vill bli hel och älskad, omgiven av ljus
Men hör bara trädens sus.
Men i suset hörs en viskning och du minns
Allt vackert som finns.
Minnen passerar revy och drar förbi
En del fortsätter du leva i.
Krossad och tömd ligger den kvar
Tills någon den i handen tar.


Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards