Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara - 27 augusti 2012 17:38

 


Första dagen med eleverna..skoj och intensivt.

Men huga vad kallt det var idag.

Jag har iaf kommit till en underbar arbetsplats med härliga arbetskamrater och elever..

En stor eloge för strandskolan!!

Vill du nominera Strandskolan till årets företagare, lägg din röst på..

visitvilhelmina.se

Dom bygger ut och har stor framtidstro.

Sätter eleven i centrum och tror på möjligheterna!


Av Sara - 25 augusti 2012 16:31







 Halva priset på hela second hand idag, vilken folkstorm..

Det var köer till både kassa och fiket idag..skoj.

Känns bra när pengarna går till hjälpbehövande och jag tror många gjorde fynd..

Gott fika och glada miner.

En lyckad dag alltså..:)


               

Av Sara - 19 augusti 2012 09:05

 


I stillheten och tystnaden

hör jag dig

I vågskalpet

I vindens sus

Finns Du

och väntar tålmodigt

på att jag ska stilla mig

och lyssna

(sara)


 


Av Sara - 18 augusti 2012 19:33

 



Du är unik.

Självkänsla.

Se framåt.

Se möjligheterna.

Framtidstro och hopp.


Dags att gå vidare

Längs livets väg.

Det finns mycket spännande

som väntar på dig.


Vågar du släppa taget?

Vågar du tro?

Tro att du klarar av att

gå vidare.

Mot framtiden.


Mot nya mål

Nya möjligheter

som väntar på dig

Bara du ger det en chans.

Pröva..

Du klarar det!

(sara)


Av Sara - 18 augusti 2012 19:09

Vilken skön vecka med sol, sushi, babylukt och bad..

Jag behövde verkligen lite sol för att börja jobba på måndag..ladda batterierna..

             

Av Sara - 16 augusti 2012 00:16

 



Tack för att Du finns i mitt liv.

Tack för att Du bär mig.

Tack för styrkan Du ger mig.

Tack för modet Du fyller mig med.


Glömmer bort att tacka dig all för ofta.

Blir blind för din enorma kärlek.

Men då påminner Du mig.


Tack för din gränslösa kärlek

Som fyller hela mig.


Du lyssnar på mina böner

Du blir inte trött på mitt tjat

I stillheten talar du

Bara jag har tålamod att vara stilla


Du finns alltid hos mig

Nu och för evigt

(sara)



Av Sara - 15 augusti 2012 09:31

 



Du är inte värdelös och dum.

Du är älskad som du är.

Även om andra gör dig stum.

Så håller jag dig kär.


Du är min ögonsten.

Jag har skapat dej.

För mig är du ren.

Våga säga nej.


Nej till att trampas på.

Nej till hårda ord och slag.

Finn din egen vrå.

Säg till dig själv, det här är Jag.


Du är unik 

Vacker och värdefull för mig.

Min kärlek gör dig rik.

Kom ihåg att Jag älskar dig.

(sara)


Av Sara - 14 augusti 2012 09:37

Igår blev det en heldag med finaste dotter..

Tog superbilen till Övik med stopp hos Lisa..

Solen sken och det var en toppendag med shopping, glassnjutning, softa och umgås..

Hade tänkt mig en dag på stranden idag..men det blir nog film och innepyssel istället..

                   

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards