Alla inlägg under maj 2013

Av Sara - 26 maj 2013 16:04

Började dagen med ett BCpass..så skönt..

Sen Gudstjänst med fika ansvar..

Idag är det Morsdag och min dag är fulländad när mina underbara barn sagt Grattis..Värmer i hjärtat..

Sen har ju jag en mamma också, den bästa faktiskt!

Hon har alltid gett mig kärlek i mängder i alla år.

Tack Mamma för din kärlek och Tack för att du finns!

Du är bäst!

                 

Av Sara - 23 maj 2013 20:47

Äntligen kom jag till skott o gratta Erik..Där var det fullt hålligång med Wifi.. Det vackra vädret fortsätter och jag njuter förstås i fulla drag. Hoppas det aldrig tar slut.. Sommaren närmar sig och mitt schema är fullt. Snart skolavslutning och oj vad jag kommer att sakna niorna på skolan. Nu ska dom ut i livet med allt vad det innebär. Funderar om jag får nått sommarjobb..har lagt ut en massa krokar. Skulle helst vilja vara ledig men det blir man inte mätt på. Snart fyller min lilla-stora flicka 20..fatta vad tiden rusar iväg. Kunde jag bromsa lite skulle jag göra det. Vill ju hinna så mycket och även ta det lugnt ibland. Hur går det ihop... Bara att gilla läget..
Ha en bra kväll..själv ska jag gå förbi en grillning o gratta en vacker kvinna..sova nån timme o sen gym o morgonfika på Stenmans med kära kollegor...
Kram

Av Sara - 21 maj 2013 11:02

Jag jobbar på en fantastisk arbetsplats..
Så härliga barn och ungdomar som sprider glädje varje dag.
Mina fina arbetskamrater som gör det lätt att gå till jobbet.
Bilden är fejkad för tillfället..så ser det inte ut när jag jobbar..:-)
Fast små kaffepauser blir det förstås..
Ha en fantastisk tisdag..
Kram

Av Sara - 19 maj 2013 11:15

Vilken tur jag for till Umeå.. Fantastisk dag.. Strålande sol..mängder av folk..musik överallt..trevligt sällskap..god mat och PULS...

<3

Av Sara - 17 maj 2013 23:17

Vackraste kvinnan i världen..
Min fina dotter som alltid gör mig stolt och glad...
Älskar dig!

Av Sara - 17 maj 2013 12:16

Sol o kaffepaus på jobbet.. Livet är underbart!

Av Sara - 16 maj 2013 18:18

Dom går hand i hand.
Spretar åt olika håll.
Vill inte alltid samma saker.
Men försöker hålla ihop.
Galenskap och intellektet.
Djupt inom dig.
Vet du sanningen.
Glöden som pyr och växer till eld.
Sprider sig om du blåser liv i det.
Vad vill du människa
Vad vill du?

Av Sara - 15 maj 2013 19:50

Tankar rusar runt..i din inre resa.
Tankar som far hit och dit.
Är det relevant,är det rimligt?
Kan man stoppa dom.
Lägga dom i en undanskymd vrå.
Vad vill jag, vad tycker jag?
Svårt att reda ut.
Styra dom dit jag vill eller åker dom bara iväg.
Svårt att greppa, ta tag i dom
och göra nått vettigt av dom.
Ingen som vet svaret.
Bara jag.

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards