Alla inlägg under juni 2013

Av Sara - 30 juni 2013 21:03

Måste ju bara få visa syrrans fina balkong.. Tror jag ska anlita henne för inredning hemma.. Mys i hänggunga..vackra blommor och snart te.. Strålande väder

Av Sara - 30 juni 2013 20:16

Nu har min minisemester börjat.. Grattat Cicci i Lycksele..bad på Lyckan och snart sovdags hos syster.. Fick träffa älskad o saknad Benjamin..<3

Av Sara - 27 juni 2013 22:14


 

Lite stolt faktiskt att jag lyckas träna igen..fast det inte blir så långa pass.. Får sparka mig själv i baken för att ta mig iväg. Gillar inte att vara så trött o seg som jag är. Behöver träna för att min kropp ska må bra..

Var nere vid hängbron idag, så många fina ställen vi har i Vilhelmina..passade på att plocka in min första bukett.

Ikväll var det modevisning, skoj med alla glada människor och så fina kläder. Det blev lite stressigt att byta men alla gjorde det fantastiskt bra. Miranda fixade mitt hår och smink, hon är riktigt duktig.

Var ändå skönt när det var över och jag fick gå hem o äta lite efter flera timmar utan mat..lite darrig faktiskt.

Jeansen jag hade på första bytet föll jag för så det blir nog min nästa investering..

Imorgon ledig..ingen väckarklocka..så skönt!

                  

Av Sara - 26 juni 2013 18:20

Livet är rätt skönt ändå

Hade en underbar dag trots moln och utan sol..

Lyckades ta mig ut på joggingrunda i dåliga skor

Fick umgås med min älskade dotter i flera timmar

Fick ett oväntat samtal

Gjorde ett fynd på second hand och köpte 5 så vackra glas

Fick tag i röda skor för imorgon

Kollat in catwalken

Man får glädjas åt det lilla..finns mycket bara man är öppen och ser..

Imorgon vill jag ha sol..då blir det ännu bättre  

Av Sara - 25 juni 2013 20:09

Hur skönt kan det vara att få sova längre på morgnarna..sitta i solen..njuta av tystnaden..dricka sitt kaffe utan stress..åka iväg om jag har lust.. Och det som gör mig glad är när vädret är på min sida.. Blev ingen utlandsresa den här gången..men bokat en stuga tillsammans med lillkillen i några dagar..
Mys

Av Sara - 23 juni 2013 11:11


 

Vi lever i olika världar, inte alltid lätt.

Kultur, åsikter, religioner, värderingar och mål.

Men finns respekt och acceptans kan man bestiga berg.

Ödmjukhet och lyhördhet följer i spåren.

Du lär dig hela livet, lär dig att se det vackra 

och ta vara på möjligheterna.

Livet är spännande, trots allt

          

Av Sara - 22 juni 2013 09:33

 

 

En epok är slut i livet

Allt förändras, även jag.

Man kan inte ta allt för givet.

Men det kommer en morgondag.

Av Sara - 21 juni 2013 19:55

Har haft en lugn dag med Rasmus..

Provat kläderpå Black Rinse inför modevisningen på torsdag..

Bakat..tvättat och varit huslig..

Sen kaffe med bästa Lisbeth på vårt favvoställe..statoil..;)

Nu sover grabbarna och endast Sara är vaken..

Ska ta o dricka en god kopp kanelte och se en brafilm..härligt!

På tal om modevisningen så blir det lite rockigare stil för mig och Miranda ska fixa frisyren..blir skoj!

Nä nu börjar filmen.."En dag i livet"..

Ha det bäst!


  Från förra modevisningen..


Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards