Alla inlägg den 30 april 2010

Av Sara - 30 april 2010 17:45

 

Finns det något härligare än barn?

Dom är så äkta och naturliga.

Vågar visa känslor, vågar vara ärliga och gör en glad.

Jag har jobbat inom barnomsorgen,

haft hand om många barn och mött barn i min vardag. 

Varje dag, varje nytt möte med ett barn har varit fantastisk.

Men lika ledsen har jag blivit över barn som far illa.

Misshandel, droger, incest osv..

Då gråter änglarna i himmelen....


   

Fick en trojansk häst i datorn igår..inte kul.

Är lite stolt över mig själv då jag tror jag lyckades rensa bort den.

Det är nått skumt här i huset..kanske nått med elen. Först paja stordatorn, i helgen TV:n, elekriska saker går på halvfart.

Vi har kanske överbelastat nått..

Måste nog prata med en elekriker som vet sin sak.

Teknikens under..kan verkligen få mig irriterad.

Men det är ju ändå en världslig sak, som Karlsson på taket säger..

Funderar på att ge mig ut och träna, fast vädret är inte lockande.

Tjao



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards