Alla inlägg den 18 april 2010

Av Sara - 18 april 2010 14:34

Började  dagen med en joggingrunda. Så skönt!

Rensa hjärnan på jobbiga tankar som vill krypa in och bygga bo. Könna solen som värmer och se den vackra naturen.

Känna svetten rinna och bara ösa på till en dunka dunka låt..

Sen blev det familjeGudstjönst på Pingst.

Det var James Bond Tema med barnvälsignelsen, agenter och ett sökande efter barn, tandborste, boll etc..

Visst låter det som en nice Gudstjänst?

Känner mig väldigt tacksam till Jesus som alltid finns nära mig trots att jag springer hit och dit ibland...Och inte har tid att sakta ner.

Som ett gammalt ordspråk " Är Gud långt borta, vem tror du har flyttat på sig?"

Vi har förresten lagt på sommardäck, så korkat egentligen. Dagen efter så snöar det rejält och man får sig knappt upp på gården..

Nåja, sommaren kommer väl snart hoppas jag.

Skönt att ha Amelia hemma igen och ett extraplus är förstås att sötPontus följde med. Livet vore trist utan dessa härliga ungdomar.

kraaaam





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards