Alla inlägg den 17 april 2010

Av Sara - 17 april 2010 18:45

Dagen har varit ägnad åt deklarationen..kul  ....

Låg på en stor restskatt men efter avdrag i form av dubbelt boende osv så ska jag ligga på plus..om jag har tur. Skönt att det är gjort!

Tack för hjälpen!

Ute öser regnet ner, som april ska vara alltså.

Känner mig tacksam för alla vänner jag har, vad skulle jag göra utan er.

Era goa sms, telefonsamtal, kramar och skratt.

Saknar min underbaraste och finaste dotter Amelia , hoppas du har skoj i stan:)..skönt att du kommer hem imorgon.

Sen saknar jag förstås mina bästa och finaste söner..

Benjamin som inte kunde komma hem pga askan och Emanuel i snowboardparadiset. Önskar er det bästa i livet!!

kramar



Av Sara - 17 april 2010 10:04

Hej alla där ute..

Jag har länge tänkt börja skriva och nu är det ju så inne att blogga så varför inte pröva.

Jag kommer att skriva om allt som poppar upp i mitt huvud, med en viss censur förstås:)

Läste ett grymt bra inlägg av en kompis i Sorsele idag i VF.

Om hur viktig barnens lek är på dagis.

Han slog huvudet på spiken och skrev det som jag tänkt på länge..Tack för det!

Fortsättning följer...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards