Alla inlägg den 24 september 2011

Av Sara - 24 september 2011 11:46

  

     

  

Lite blandade bilder...

Första veckan avklarad..har gått superbra:)

Trevliga kollegor och härliga barn, kan det bli bättre.

En så skön stämning på skolan, inget skitprat utan raka rör..gillas!

Beror nog på den ande som finns där..

Visst är jag lite hjärntrött efter att ha haft lektioner och funderat och klurat ut för att få till det bra..men jag känner mig nöjd med min första vecka.

Men ändå är det förstås skönt med lördag..idag.

Har sprungit en runda, borstat o duschat Ikaros(han är så fin nu)..

Städning och lite fix..Njuta av solen och läsa..Härligt!

Jag tänkte på Benjamin..saknar...när ska jag träffa honom nästa gång?

Fast jag får ju inse att barnen blivit vuxna och inte finns i min närhet som förr;)

Thats life!

Jag pratade med min goa Annica häromdagen..tänk om hon bodde närmare..Behöver och saknar henne mycket..

Vill träffa dig ofta!

Idag blev min blogg lite som någon sa om en del inlägg på FB..

"Dom skriver om allt..nu går jag på toaletten..nu fikar jag..nu är jag arg osv osv.." Ett ständigt uppdaterande av ens liv.

Försök att njuta av denna dag..det finns säkert något bra..litet eller stort.

Kramar!!


Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards