Alla inlägg den 8 september 2011

Av Sara - 8 september 2011 19:06

      



 Några bilder från lägenheten..inte i det allra städigaste skicket..men ändå..



Idag gjorde jag nått som inte är likt mig.. Jag skällde ut en kvinna från försäkringskassan, har lite dåligt samvete nu faktiskt.

Men jag blir så frustrerad. har varit sjuk i flera månader och dom vet fortfarande inte om jag ens får vara sjukskriven=att jag inte får några pengar alls..

Nej jag ångrar mig att jag inte bet ihop och jobbade vidare istället för att lyssna på läkaren(som ju hade rätt men)

Ja iaf så tyckte jag att hon från f-kassan var otrevlig så jag tände till och sa det. Då blev hon sur och jag ännu argare.

Tänk..man ställer upp för detta samhälle jämt..sen om man behöver minsta lilla hjälp tillbaka då är det omöjligt.

Nä..dags att spotta i nävarna och söka sig nått arbete..det här går inte an;)

Nu..slutklagat kära Sara.

Det bästa med hela denna dag var iaf när min kära son Emanuel kom och hälsa på  ..

Det bästa som hänt mig i hela mitt liv..mina älskade barn..och det kan man ju aldrig säga för mycket.. Eller hur, alla mammor där ute?

Nu väntas besök av en kompis, ska bli skoj  .. Så dags att ladda med lite fika.

Imorgon åker jag till Lycksele och då får jag träffa Benjamin som kommer från Värmland och så Amelia så klart..härligt!

Livet är ändå bra!

Kramar




Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards