Alla inlägg den 22 september 2011

Av Sara - 22 september 2011 13:45



Barn är ärliga

Barn är härliga.

Bara rakt på

utan krusiduller

Du kan vara beredd att få

ett litet muller

Muller i form av ärliga svar

Om du en fråga har.

Så törs du möta deras raka attityd

Får du inte vara alltför pryd.

(sara e)




Jag har börjat jobba halvtid på en skola..

Första dagen var jag ute på rasten..Pratade med en lite kille. Plötsligt säger han "Du borde få komma på FIX"

Fix? frågar jag. "Ja, din röst låter så ung och ditt hår ser ungt ut, men annars ser du gammal ut".

FIX är nog nån typ av "gör om dig"... makeover av nått slag antar jag.

Barn är då ärliga 

Sen hängde han knäveck på någon stång.

Jag hiva upp mig och hängde oxå och då blev han lite impad över att jag kunde nått sånt..så då blev jag genast lite yngre igen..hahha..

Barn är för härliga!



Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards