Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Sara - 14 januari 2015 19:03

Tack vare pengar som ni satt in på kontot fick Constantin och Elenas pojkar idag äta riktig mat och inte bara någon smörgås. Dom är så tacksamma över detta. Ni kanske har läst och hört om en tidning som tiggarna  ska få möjlighet att sälja och sen behålla alla pengar dom får in.  Den heter Dik Manusch och ges ut av en kvinna som heter

Helen Hugosson-Strandemo i Skellefteå. Nu är tidningen på väg till Vilhelmina och jag hoppas att våra tiggare ska kunna börja sälja den innan helgen. Jag hoppas också att många vill köpa den i Vilhelmina. 

Jag läste ett så bra bibelord imorse från Rom 13:10 "Kärleken gör inte något ont mot sin nästa"

Tänk vad mycket som händer när man älskar sin nästa. Det blir ringar på vattnet som sprider sig..



http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vasterbottensnytt/tidning-ska-hjalpa-tiggare


 

Foto från försäljning av Dik Manusch i Skellefteå(P4 västerbotten)

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards