Alla inlägg under november 2014

Av Sara - 10 november 2014 05:32

Efter mycket prat med sonen bestämde jag mig för lite sömn.. Två timmar senare var det dags att kliva upp. Vi fick med rullstolen efter lite vädjan till medkänsla hos inchecknings personalen.. Nu väntar vi på att få gå ombord.. Ha det gott!

Av Sara - 9 november 2014 21:02

Sitter och hänger på arlanda efter ett stressigt letande efter en rullstol. Var på håret jag kom för sent till flyget i Vilhelmina. Men nu väntar några timmars ev sömn på en bänk/soffa i skycity.

Av Sara - 8 november 2014 21:25

Dagen innan resdagen.. Lite second hand. Fick en jättefin bukett blommor och choklad av Ibrahim. Firade Emanuel. Träffade mor och far. Hade en trevlig kväll med nära och kära. Har nästan packat färdigt..fick en påse leksaker, ritblock och pennor, så nu har jag lite att dela ut i Bolivia..

Av Sara - 2 november 2014 21:07

Så full rulle det varit hela tiden. Skönt med en ledig helg och ladda batterierna lite smått. Igår startade jag dagen med en härlig ridtur på nysnön. Halkigt men vågade mig ändå på en skön galopp.. Hästen var lite "spidad" av blåsten men det blev bara mer action,vilket gillas.. Idag har min käre son o flickvän varit här och ätit crepes,kvalitetstid minsann. Crepsen blev riktigt goda faktiskt,ibland lyckas man. Vegfärsfyllning i några och kantarellfyllning i några..mmm. Idag i kyrkan hade jag söndagsskola. Berättade om Bolivia och pysslade,kul. Jag har nu börjat få in grejer och lite pengar till Maritza och gatubarn i Bolivia. Har fått en rullstol,dator,2 mobiler,en mick,leksaker..hinner kanske komma lite mer innan jag åker. Jag ser med spänning fram emot resan och ska börja packa lite smått. Tusen tack alla som skänkt,det kommer att bli till rik välsignelse! 

Fick jobba med bästa Tove-Lina veckan som gick,alltid lika uppskattat. En dag var vi till Nallelandet. Jag och Tove-Lina roade oss lika mycket som barnen.

Veckan som ligger framför är fullspäckad,så nu gäller det att hänga med..:-)

Sköt om er och varandra!!

       


Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards