Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Sara - 31 januari 2012 22:25

Hemma igen..och fullt med snö på balkongen..

Vilken dag alltså..

Försökte boka om min biljett men det strulade trots att både jag o min duktiga syster satt i telefon i flera timmar..

Tidigt imorse när jag åkte till flygplatsen tänkte jag att jag gör ett sista försök med ombokning. Det gick att boka om men skulle kosta mycke mer än Travelstart sagt..så det skippa jag. Men det försöket höll på att göra så jag missade flyget..så stressigt det blev. Jag med min lokalförmåga o allt.

I Istanbul hade jag dock 5 timmar till förfogande. Jag strosade runt och blev smått uttråkad. Slog mig ner på ett mysigt cafe med en sista turkiskt kaffe. En afrikan som varit i Ghana frågade om han fick göra mig sällskap och där satt vi och pratade länge om Ghana och världsproblem och vips gick en timme. Flyget till Stockholm blev försenat så sista anhalten mot Vilhelmina fick min puls att gå upp till 180 och svetten att rinna.. Hann precis med flyget..pust och sov sen nästan hela resan. Nu är jag hemma och det känns rätt skönt ändå. Imorgon jobb tidigt.. Lägger ut lite mer bilder imorrn..

Sov sött

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards