Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Sara - 19 januari 2012 20:13


   Ansiktsmålad av fritidsbarn


Precis hemkommen från bodycenter..

I veckan har jag gått på hårda pass och det känns skönt träningsaktigt i kroppen..

Jag erkänner..jag har blivit lite träningsfixerad..men jag gillar verkligen att träna.

Får bara se upp så det inte blir för mycket..inte bra heller..

För mig är träning så mycket. Jag mår bra av det, avstressande, får mer energi, blir piggare och starkare.

Sen får jag ju inte glömma att vila emellanåt..nått som jag tyvärr är lite sämre på.

Men nu har jag snart semester i 10 dagar..bara några timmars jobb imorrn så..

Men varför får jag alltid sån resfeber när jag ska iväg?

Men det ska vara lite spännande och pirrigt..

Gillar ju att resa!!

Så idag har ni fått veta 2 saker jag gillar..Träna och Resa..

Sen en tredje grej jag gillar väldigt mycket är mitt jobb...Barn är ju underbara!

Det här blev en riktig gillarblogg och det är ju positivt  

Har jag tillgång till någon dator på resan så skriver jag väl nån rad..

Ha det gott alla och ta hand om er!!

Kram  

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards