Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Sara - 15 augusti 2011 22:28

Imorse gjorde jag det....började skriva på min bok.

Den har funnits inom mig länge och början har varit skriven i min minnesbalk..

Nu har den tagit form..en början..

Få se vart det leder.

Vad ska hända till hösten med mig???

Ett oläst blad, ett frågetecken..

Ligger som reserv på 4 distansutbildningar i Småland(?)

Borde vara sjukskriven så länge jag får..

Skriva...

Bara vara(låter rätt skönt)

Umgås med hästarna(bra ide)

Ska iaf ta mig ner till Värmland och hälsa på BE..

Promerera-springa

Ett steg i taget..andas(påminn mig)..lyssna..stillhet...

Våga släppa taget om rädsla

Våga släppa taget om kontrollen

Våga vara här och nu..


Träffade kära "gamla" Kefasgänget..ni är bara bäst..tänk att få jobba vidare mer er..

Fick  äran att vara barnvakt till supercoola Clara och supercharmiga Erik idag..kul vi hade  

Sist idag moppebrud... kom ihåg ögonbrynen

Kramar

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards