Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Sara - 7 augusti 2011 09:27

 


Igår ringde en gammal barndomsvän..så glad jag blev.

Hon har alltid funnits kvar även om vi inte umgåtts under åren.

Hon inspirerade mig med några tankar för framtiden och det känns spännande..Tack:)

Nu ska jag spåna vidare på lite framtidsplaner även om min hjärna inte funkar så bra för spån just nu....  

Men jag får ta lite tänk i taget och försöka spara i min minnesbank..

Vill också skicka ett tack till Jesus, som finns för mig alla dagar än fast jag inte tillhör hans "bästa skara"..utan bara är en lite sara med fel och brister..

Tänkte damma av bibeln och börja läsa igen..har varit lite si och så med det..

Finns ju mycke bra i den gamla boken..

Börjar tänka på Benjamin, så klok och så mycke visdom som finns i honom..

Så mycket han lärt sig i Bolivia.

Benjamin, Du har gett mig så mycket av dina funderingar och tankar..Fortsätt så och du får hjälpa många. Tack, min fina son..




Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards