Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Sara - 5 augusti 2011 11:13

 

När jag fjällvandrar får man ibland tänka..Om jag kämpar och går en bit till så finns det en bra tältplats eller ett ställe att dricka..

Benen kanske inte orkar en meter till fast hjärnan driver på och man går fram till stället där man får vila lite.

Så kan det vara i livet.. Kämpa lite till, fixa några grejer till eller håll ut lite till så får du vila sen en stund.. Hämta nya krafter och fylla på lite energi.

Så tänk på att snart är du framme vid rastplatsen, där du kan fylla på lite.

Sen är det ju jätteviktigt att också ta sig tid att stanna så du inte bara rusar vidare i hopp om en ännu bättre rastplats..

Oj, nu kände jag att jag blev djup  ..


Jag gick ut i regnet imorse.. till mitt gamla kära Kefas.

Och där var ju bara den "gamla" personalen, så underbart att träffa dom igen..

Kommer att sakna så mycket.

Jag har lite tankar på att starta nått eget...men är bara i "spånings-stadiet"..

Kan ju passa på att spåna lite nu när jag bara är hemma.

Vad skulle funka att starta upp i dag??

Vilka behov finns osv..

Tänk om jag kunde kläcka den ultimata grejen..har lite på gång i hjärnkontoret faktiskt..

Pratade med Amelia igår, dom hade precis varit på tukiskt bad, fått massage och hade det toppen..Kul!

Ha en skön dag och gå gärna ut i regnet!



Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards