Alla inlägg den 15 juni 2016

Av Sara - 15 juni 2016 18:44

Spöregn ute,ont i halsen och troligen feber. Hur skulle jag klara av dagens vandring tänkte jag imorse. Ville helst ligga kvar under dubbla filtar och sova. Men vi tog oss upp och gick till baren bredvid där vi köpte kaffe och juice. En skön eld sprakade i hörnet. Sen gick vi en mil utan uppehåll och det gick mycket bättre än väntat. När vi började fundera på något att äta kom vi fram till ett ställe där mat var framdukat och flera vandrare samlats. En hippietjej kom fram och bjöd oss att ta för oss. Det var någon typ av kollektiv där några hippies bodde. Väldigt enkelt och en liten kamin som de eldade i. Sen vandrade vi på. Det regnade i stort sett hela dagen,underbar natur och trevligt folk mötte vi efter vägen. Nu har vi checkat in på ett härbärge med enkel standard. Finns inga filtar dessvärre,men bara att klä på sig lite mer och krypa ner i sidenlakanen. Men först middag på ett annat härbärge intill.

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards