Alla inlägg den 8 november 2015

Av Sara - 8 november 2015 10:22


 


Idag för 27 år sedan kom min efterlängtade pojke till världen. Jag, en ung och liten mamma kämpade min första födslokamp. Men jag lovar, jag skulle kunnat gjort det flera gånger om bara för att få uppleva den enorma lycka när du kom och jag hörde ditt första skrik. Det var det lyckligaste ögonblick jag hade upplevt fram till den dagen. Jag visste att en pojke skulle komma och namnet var bestämt sedan något år tillbaka. Jag njöt av varje stund med dig och du fyllde mig med sådan lycka och gör det än idag. Nu är du en vuxen man som jag är oerhört stolt över. Jag träffar dig inte så ofta som jag skulle vilja, men du finns alltid i mitt hjärta och kärleken är lika stark. 

                                     

                                                                       

   

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards