Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Sara - 16 juni 2014 20:47


 


På Torsdag landar vi i Malta som har världens läskigaste landningsbana har jag fått veta..

Maderia,som jag var på för ett antal år sedan har världens farligaste.. Intressant att veta kanske..:-)

Jag längtar och hoppas på en underbar vecka med Amelia..

Sista dagen på Strandskolan idag,för den här terminen i alla fall som jag vet nu.. 

En av de bästa skolorna vill jag påstå.

Fick igår veta nått jättetråkigt.. En jättefin familj i Vilhelmina. man,fru,litet barn och ett barn i magen.. Nu ska mannen utvisas.. Hur är det möjligt att separera en familj?? Hur tänker migrationsverket?? Vad betyder barnkonventionen?? Jag hoppas att jag kan göra nått..funderar nu på vad? Namninsamling..kontakta tidningen.. Ge mig gärna ideer om ni kommer på nått. Man får inte och ska inte ta en pappa från fru och barn!!

Det är omänskligt och totalt brist på medkänsla..

Återkommer om detta när jag kommer tillbaka..

Lägger ut lite bilder på Malta så får ni se vad fint det är..

           


Hotellet vi ska bo på

   

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards