Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Sara - 12 juni 2014 21:49

Idag hade vi skolavslutning. Så grymt fina elever vi har på Strandskolan.är riktigt stolt över dom alla.

Det var underbara sånger, dans och tal. Sen gofika på det.

Den 6 juni var det ju nationaldagen och det var en fantastisk dag som Vilhelmina kan vara stolta över.

Först tillbringade jag några timmar på barnens egen dag med att stå i fiket. Kön tog aldrig slut och det kom en massa glada barn och föräldrar som ville fika. Sen upp på Folkan där det firades med människor från flera länder,vilken mångfald och vilket engagemang. Avslutade kvällen med samisk jojk på svenska kyrkan,mycket bra.

Jag har nu bokat en resa till Malta och det ser jag verkligen fram emot. Får ju med mig bästa sällskapet också,Amelia.. Vad kul det ska bli. Vi åker om några futtiga dagar..

Ha en underbar kväll, helg och sommar.. 

Återkommer snart igen..

  

       

   

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards