Alla inlägg under juli 2013

Av Sara - 14 juli 2013 21:32

Den här sommaren har jag badat mycket.. 

En dag på bryggan med Ikaros..sol och bad

     

Av Sara - 10 juli 2013 11:54

Lite bilder från modevisningen

                 

Av Sara - 10 juli 2013 11:38

Tack att du alltid är med
Både ljusa och mörka dagar
När solen lyser
När himlen är alldeles grå
Min tacksamhet är stor
Och det lyser i mitt hjärta
Du bara finns där
Och älskar mig
(sara)

Av Sara - 9 juli 2013 11:11



Ute på stormigt vatten. ser inte land.

Tusen tankar expoderar och flyger åt olika håll.

Vet inte hur jag ska kunna ro i land.

Vet inte ens hur jag ska hitta en strand.

En strand där jag kan känna trygghet och frid.

(sara)

Av Sara - 7 juli 2013 21:16

Lappis i år igen.. Trots att det kan kännas motigt att åka dit..ångrar jag mig aldrig.. Fick bo i husvagn nära till allt.. Jesus i centrum,fina vänner, glädje, husvagnsliv,sol.. Skönt att vara där.
Sen finns så mycket för barnen där. Trött efter lite sömn men glad jag for dit

Av Sara - 3 juli 2013 20:37

Vilket tjat om väder Sara..men jag blir så nöjd och glad av sol. Och idag lyste solen nästan hela dagen så vilken tur jag var just här.. Jag är ingen liggapåstrandenlänge människa,men idag njöt jag den stund det blev. Sen skoj att träffa moster och kusin idag.. Sitta och fortsätta njuta solen på deras balkong. Och besök på PMUs secondhand. Oj vad stort. Fyndade,som vanligt..så billigt. 2 par högklackat som såg helt nya ut 35:- st. Imorgon drar vi till Lycksele när vi har lust..

Av Sara - 2 juli 2013 16:55

Regn som spö i backen hela natten. Och jag som i mitt positiva tänkande inte packade ner några regnkläder. Men bättre på morgonen. Fick dock ställa in badplaneringen med badtåg till stranden. Hälsade på moster i deras nya lya..riktigt fint. Och där fanns det säkert tusen småbilar vilket uppskattades.. Jag som är mer van vandrarhem skulle laga mat och insåg att här finns ju ingen köksutrustning.. Så det blev restaurangen bredvid istället. Gpskvinnan och allt nybygge ställer till det för mig så jag kör fel..pinsamt i Umeå där jag borde hitta.. Nä nu blir det film o slappa.. Hoppas på sol imorgon.


Av Sara - 1 juli 2013 18:22

Inkvartering på first camp..sol och bad..hälsade på några djur på 4H gården.. Körde fel ett antal gånger..så typiskt mig. Nu sitter jag på en lekpark..ett tag sen man hade semester med små barn. Mysigt..men ska bli skönt att kvälla i lilla stugan.

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards