Alla inlägg den 30 november 2011

Av Sara - 30 november 2011 20:53

       

Igår fick jag ta farväl av min kära bil..

Fast jag är så tacksam till Jesus och alla änglar(som befann sig på plats) att jag lever idag.

Var på väg till Umeå igår då jag fick en rejäl sladd och i full fart bar det av mot några träd..Då som genom ett under hamnade bilen med bakdelen mot ett träd. På hela förarsidans långsida utlöstes alla airbag.

Jag fick en smäll i huvudet och lite ont i nacke-rygg men annars helt ok.

Med den farten och de träden kunde det ha gått riktigt illa. Bilen är väldigt förstörd(syns ej så bra på bild) och går inte laga..Men huvudsaken jag lever..Vad är då en bil?..fast det är min kära volvo..

Vore ju plåster-på-såren att få en slant för den..helst lite över vad jag är skyldig.


Sen några mysbilder från soffan..(godkänt att lägga ut bilderna..så ni vet bara)


Ha det gott där ute.

Kram

              

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards