Alla inlägg den 19 november 2011

Av Sara - 19 november 2011 18:12

 

Församlingshemmet i Vilhelmina..vackert

       

Från musikalen, Gunnar vid elden o Amelia i drama..  Tjejträff hos Anna..Tandborstning i köket



     

Ljusutställningen som förskolebarn och fritidsbarn gjort..den högra är min skapelse:)



Måste säga att det varit en hektisk men rolig vecka på många vis..

Måndag var jag med på en musikalföreställning.. Vi gjorde ljuslyktor på jobbet som sedan fick vara med på en vacker ljusutställning. Träning och promenader..hälsa på kompis..fick ha några fina barn hemma hos mig..Fixat med en massa pappersjobb..bank osv..

En av veckans höjdpunkter..blev bjuden på mat av Emanuel..Tack!

Så otroligt skönt att få sova utan väckarklocka..kliva upp, koka kaffe och sen gå iväg till bodycenter och svettas.

Mysigt på body med frukostbuffe när man kommer dit en lördag morgon.

Så jag började med att äta lite och sen träna..toppen!

Unnande mig en sån där supergod pecanöt-wienerbröd idag..så gott, så gott..

Nu bara slappa i min sköna soffa..saknar barnen som alltid...Dom är vuxna, jag vet, men ändå.

Försök njuta av din lördagkväll..det ska jag försöka med

kram


Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards