Alla inlägg den 4 december 2010

Av Sara - 4 december 2010 14:58


 


Idag blev det en runda på stan..

Först second hand där vi köpte fler böcker att ha på resan och ett par skinnstövlar som var rätt okej...snacka om folk det är där varje lördag...fullt!

Sen en snabbis på dollar där det oxå var en massa folk.

Vi hoppade över julmarknaden på Gammplatsen, vilket känns lite trist..hinner kanske dit imorgon.

Sen på XL och proppa bilen full med sågspånsbalar. Får nog hämta lite mer nästa vecka så det räcker hela julen.. Intressant information, ja ja vet.

Allt jag skriver är ju så vansinnigt intressant..he he.

Sen hade vi turen att bli bjudna på middag idag..skönt att slippa tänka på det.

Nä nu slipper jag inte undan disken något mer, den ropar på mig..kom och ta hand om skiten..och tvätten skriker från källaren, vilket tjatande. Jag som vill sitta kvar här och slappa..nåja livet är inte bara skoj jämt:)

Fick just veta att det är flygstrejk i Spanien..oj oj, vi som ska till Madrid om en vecka. Måste kolla nyheterna..

Ha de!!


Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards