Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Sara - 16 juni 2015 22:36

 

 

I den vuxna kvinnan

bor en liten flicka

En flicka som fick kärlek i överflöd


Nu får hon stå upp för sig själv

Ta emot slag och hårda ord

Känna sig kränkt och nertryckt

Gråta bakom sin fasad


Den lilla flickan gör revolt

Vill inte tappa sig själv

Vill inte tappa tron

På den värdefulla människan hon faktiskt är


Jag ser dig kvinna

Jag ser ditt värde

Jag vet att du är stark

Våga bara tro på dig själv


Glöm inte att du är älskad

Älskad för den du är

Du behöver inte vara alla till lags

bara för att bli accepterad.


Det finns dom som inte förstår

Vilka kvaliteter du har

De ser inte ditt värde

Och dina förmågor


Men jag vet om ditt varma hjärta

Jag vet att du alltid försöker

göra ditt bästa

Jag litar och tror på dig 


Våga även lita på dig själv

Våga tro på att du kan

Våga vara dig själv

Våga vara den som jag vet att du är

(Sara)



Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards