Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Sara - 12 juni 2015 11:10


 

Igår var det avslutning för Strandskolan. Mitt sista år där. Det är med sorg i hjärtat jag går vidare. Så underbara barn och ungdomar jag fått dela dessa tre år med. Det har satt spår i mitt hjärta för alltid. Alla samtal, alla skratt och alla förtroenden jag fått när de bjudit på sig själva och sitt liv.  

Lektioner med värderingar där de delat med sig av sina erfarenheter och kloka insikter.

Lek och skapande på fritids. Europaresan, så spännande och innehållsrik.

Vilka underbara barn, från förskoleklass till årskurs 9. Jag är så stolt över er och vad ni åstadkommit. Nu går niorna ut och fortsätter på olika skolor. Jag önskar er allt gott och jag hoppas ni inser hur fantastiska ni är.

Alla jag suttit och pratat med, sträck på er, ni är så värdefulla och jag tror på er. Vilka framsteg ni gjort under den här tiden. Ni kan vara så stolta över er själva.

Alla fritidsbarn, vi har haft så roligt. Ibland konflikter, men mest underbara stunder när jag sett glädjen lysa i era ögon över det ni skapat och lyckats med.

Tack alla fina kollegor som jag delat tiden med.

Tack alla fantastiska föräldrar för förtroendet att få ha era barn, tack för all respons och uppmuntran ni gett mig.

Jag har några veckor kvar på fritids och jag ska ta vara på varje minut med glädje.

Kramar Sara 

 

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards