Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Sara - 16 maj 2015 17:40

 


Har lämnat mer tidningar till Valentin och Bianca. De berättade att de reser hem på tisdag och skulle behöva lite hjälp med respengar. De har inte fått ihop mycket på att tigga men lyckats sälja lite tidningar. Jag hoppas de får sälja allt de har kvar. Det har varit tufft för dem när de inte haft någonstans att bo i Vilhelmina. Jag har också skickat fler tidningar till  Constantin och  Elena i Sorsele. Har fått in lite pengar på kontot så snart kan jag skicka iväg lite till deras barn. Är det någon som känner att ni vill hjälpa Valentin och Elena med respengar får ni gärna sätta in på konto eller ge dem direkt. Ger ni direkt så säg att det är till resan hem. 

Det här är ingen tiggarblogg men jag skriver om behoven för att en del frågar hur dom ska kunna hjälpa dessa människor. Därför har jag öppnat hjälpkontot. Det mesta går till Constantin och Elena, men kan vi hjälpa de övriga är det ju toppen! 

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards