Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Sara - 10 juli 2014 20:24

Hur skönt kan det vara egentligen? Jag klagar då inte på värmen, bara jag får ta ett dopp, helst varje dag. Idag var det 25 grader i Volgsjön och hur härligt som helst. Jag har ett bra sommarjobb på fritids, får vara ute, jobba med härliga barn och personal och även bada.. Jag var på Lapplands veckan förra helgen och det är lika grymt bra varje år.. Vilken skön atmosfär.. Borde alla få pröva på. Sen träffade jag alla syskon, svägerska, mor, far, moster m familj.. En riktig lyckohelg.. Min fina syster har skaffat sig ett hus och så fint hon har. Som hämtat ur hus och hem. Pricken över allt är att jag får träffa alla mina underbara barn i sommar och även rå om dom lite :-)
Ikväll fick jag träffa Ronja med sötaste Melvin. Skogsröjarn har det förstås inte lika skönt i värmen med en massa kläder,röjsåg och all ohyra..får bara hoppas han dricker litervis med vatten dessa dagar. Men måste säga att han verkligen är uppfinningsrik som fixade ett "lunchrum" av ett paraply och gardiner, myggfritt..

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards