Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Sara - 1 juli 2012 18:51

Det är en del som inte kan se mina filmklipp..

Jag ska pröva att lägga ut via youtube nästa gång, se om det funkar bättre..

Den här veckan har bara gått snabbt som bara den och nu är den slut..redan..

Vädret hade ju kunnat vara bättre men ger inte upp hoppet om en strålande sommar..;)

Har fått mysa med lillkillen i helgen och helgen har mest bestått av att slöa..skönt!

En massa regn, secondhand, middag med bästa Emanuel o Sofie, ätit godis och sovit..

Ja och så idag förstås blev jag välkomnad i Pingstförsamlingen Vilhelmina igen..efter några år i Lycksele.

Men Vilhelmina känns mer hemma för mig och det är så goa människor där..

Och så fick jag ju träffa min underbara dotter..som gör mig glad varje gång jag ser henne..

Jag lägger ut bröllopsbilderna igen för de som inte kunde se dom och hoppas det funkar nu..

Bildkavalkad igen alltså...

           

             

Före bröllopet..

                                               

Bröllopet..så underbart  


Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards