Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Sara - 19 februari 2012 17:28

Det här ska ju inte vara en sjukuppdateringsblogg..men igår var det dags igen..Då var det näsan och pannans tur att svälla upp..kändes ju inte akut så jag tog 12 betapren och kröp i säng..

Efter att först ha sett melodifestivalen och förundrats över att Björn Ranelid gick till final..fast det udda verkar ju vinna så.. ingen var för övrigt speciellt bra..Mattias isf med sin förlåtlåt då kanske..

Nåväl..imorse var jag lika svälld så jag ringde sjuvårdsupplysning som tyckte jag skulle på akuten..igen..

Där pratade jag bara lite med läkare och sen hem igen.. Väntar nu på en remiss till lungkliniken i Umeå..

Thats it..

Det absolut bästa med min helg var att jag fick rå om min finaste Amelia några timmar..Klart helgens toppetta..  

Fick en jättefin grej av henne som värmde mitt mammahjärta..

 

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards