Alla inlägg den 21 december 2011

Av Sara - 21 december 2011 21:01



Idag kom min nya vän..som jag längtat och saknat länge nu..och den var röd..som det mesta i mitt kök  ..

En liten söt dammsugare.. Äntligen fick jag dammsuga och så bra det blev.

Dessutom har den så lång sladd så jag kör hela lägenheten på samma uttag..super..

Som på bilden,fast röd.

Har varit en bra vecka hitills.. Fått träffa Benjamin efter så långa många månader...Vilka fina ungdomar..sönerna plus deras fina tjejer..Blir varm inombords. Tog en lite shoppingtur ikväll. Är så fantastiskt vackert ute med snöflingor..snö..ljus och julkänsla.  Hittade några smågrejer till min paketsamling.

Tror min dator har fått influensa..el nått. Skulle behöva städas den med..men är ju inte så bra på sånt. Ja ja..det löser sig. Nu ska jag kolla in min nynerladdade film..och kanske slå in några paket...nice

Kramiz


 

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards