Alla inlägg den 5 december 2011

Av Sara - 5 december 2011 08:36


 



Det finns änglar överallt..vänliga människor som sprider ljus.

Igår kom en hem till mig med nybakade bullar när det var lite tufft..

Två lånade ut bilen till mig när jag behövde en i morse..

En gav mig en kram och tröstande ord när jag var ledsen. Vad glad jag blir för dessa människor..som finns..

En rolig grej som hände imorse..

Jag hade lånat en bil igårkväll som jag använde imorse..

Jag gick ut för att sopa bort snön och starta bilen.

Klickade på "fjärrlåset" och börja de sopa bort snön. Sen skulle jag gå in i bilen och starta den med den gick inte upp..Jag prövad några gånger till, kände på alla dörrar men icke. Skit oxå, jag som hade bråttom.

Då insåg jag att det var bilen bredvid som jag lånat..hoppas inte ägaren till bilen jag sopat av och ryckt i alla dörrar såg mig..

Sen måste jag säga att jag är glad över snön...som äntligen kommit.

Nu kan vi vara ute och ha kul i snön, höra knarret under skorna, andas in snöluft och se det vackra vita..

 Igår gjorde jag en snöängel utanför huset..härligt!

Ha en toppendag och lek lite i snön  



Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards