Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Husvisning

Av Sara - 18 augusti 2010 18:59

http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=496669&view=Images


 


Idag hade mäklaren husvisning. Vi städade hela dagen, så fint blev det Sen for vi till ma och pa och åt middag medan husvisningen höll på.

Det var några familjer som kollat iaf..

Så nu får vi vänta och se..

Sen blir det väl lägenhet i stan, kan gärna bo centralt om vi liks ska bo i stan så.

Vi har ju älskade Malgonäs att fara till när vi vill ha lantluft..

och det vill vi ofta. Så bor ju hästarna kvar här i byn ett tag till och det är ju också landet. Behöver lite koskitlukt i näsan,

skogen och vattnet.

Tjao  

 
 
Ingen bild

Julia D

18 augusti 2010 22:39

Heej! Alltså, jag är världens sämsta, har mått så dåligt över att jag inte hunnit vara och rida eller hälsa på er på vääldigt länge. Har saknat er massor, men var så mkt med jobbet o flytten osv. Bor numer i Övik så har ni vägarna förbi så är ni varmt välkommen. Men vad ser jag, ska ni sälja huset? Många kramar från Julia

Sara

19 augusti 2010 19:58

Du är absolut inte världens sämsta fina snälla Julia:) Jag borde ju också tagit kontakt.
Har varit fullt upp här med så Jag har inte heller hunnit rida som jag borde.
Vi har kommit fram till att 2 hus är ett för mycket och Malgonäs kan vi ju inte ta bort. Så det blir nog en lägenhet och senare kanske Vilhelmina igen. Hästarna får stå kvar här så länge. Kommer du hem så välkommen du med, att rida eller bara hälsa på:)
Övik låter kul, hoppas du ska trivas.
Kul att du hör av dig.
Kraaamar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - Torsdag 16 maj 22:45

Så underbart väder idag. Vi åkte tidigt till centrala Lima och besökte en djurpark där. Det är så välskött och vackert med alla blommor och träd. Sen är jag ingen djurparksvän, då jag tycker många djur far illa. Men i övrigt så hade vi en toppendag m...

Av Sara - Torsdag 16 maj 05:23

Här i de finare kvarteren är det poliser och ordningsvakter överallt. På lekplatser, torg, affärer. I måndags var vi på en välskött lekpark/park. Där var det ordning och reda. Det är ju tryggt med vakter överallt men man känner sig också iakttagen oc...

Av Sara - Måndag 13 maj 01:33

Igår blev det promenad, terass grillning och marshmallows. Tre saker som denna dag bestod av. Tog det lugnt , då barnen var rätt trötta efter långa skoldagar. Solen lyste och jag njöt av solen på takterrassen innan lunch. Fick med mig barnen på en pr...

Av Sara - Lördag 11 maj 04:09

Morsdagsfirandet fortsätter. Idag var det Hennys klass plus några klasser till som uppträdde med sång och dans. Henny utklädd till cowboy dansade så bra. Barn kan börja skolan från 2 års åldern. De går då i något som liknar vår förskoleklass i Sverig...

Av Sara - Torsdag 9 maj 19:11

Här förbereds det för morsdag på söndag. Barnen har moradagsfirande på skolan med uppträdanden. Idag var det fest på skolan där Vilhelminas klass var en av de som dansade eller sjöng. Det började med de äldre barnen och avslutades med de yngsta. Förä...

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards