Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Sara - 22 augusti 2010 11:39


  


http://www.dn.se/nyheter/valet2010/kolla-var-du-star-infor-valet-1.1123899`


Gjorde ett test på nätet var jag ligger närmast politiskt.

Resultatet håller jag för mig själv.

Huvudsaken iallfall att inte sverigedemokraterna kommer med.

Det är viktigast!!

Kan inte fatta att Sveriges yttrandefrihet ska göra att dom får sprida sina idiotiska åsikter. Nej dom ska stoppas och förbjudas vara med överhuvudtaget.

Jag vill ha ett parti som värnar om BARN. GAMLA.FLYKTINGAR UTSTÖTTA och FATTIGA i samhället.

Plus att det inte ska vara så stor klass skillnad utan mer jämfördelat.

Plus att vi ska dela med oss till dom som har det sämre ställt än vi.

Lite mer Robin Hood....



Av Sara - 22 augusti 2010 00:44





Du saknar bitar i ditt pussel,

bitar som är för mörka att lägga dit.

Vad hände med dig när du var liten,

Varför tappade du en bit?

 

Gjorde dom dig illa?

När du var liten och sårbar.

Du började spilla

och undra var bitarna var.

 

Bitar som kan fylla ditt pussel så du blir hel.

få dig att förstå din ångest och oro.

Det är inte ditt fel.

Jag hoppas du ska hitta en tro.

 

Tro på dig själv och att du ska våga.

lägga dit en saknad bit.

Så att det slutar plåga

och få dig att känna tillit.

(sara edman)

 

 

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards