Alla inlägg den 18 juni 2017

Av Sara - 18 juni 2017 17:01

Idag fyller min dotter 24 år. Det är inte klokt vad tiden går fort. För ca 26 år sedan, med två underbara pojkar, längtade jag efter fler barn. Jag fick min önskan uppfylld och din pappa önskade en flicka. Jag sa att det skulle vi få. Tvärsäkert. När du föddes förlorade jag så mycket blod att jag tuppade av efter du kom. Men jag minns, i mitt omtöcknade tillstånd ändå den underbara känslan, när de lade dig på mitt bröst. Ditt mörka hår och vackra ögon. Ganska snabbt blev du väldigt rund och du åt dygnet runt. Jag blev mindre och mindre. Du var så go. Ändå sen den dagen du kom har du varit solsken i mitt liv, tillsammans med dina bröder förstås. Idag är du en kvinna med stort hjärta för dina medmänniskor. Du talar inte illa om andra och alla är värdefulla i dina ögon. Ett föredöme och förebild i mångt och mycket. Vi delar många intressen och har gjort mycket skoj tillsammans. Jag är så stolt över att vara din mamma tacksam för dig varje dag. Älskar dig oändligt mycket då, nu och för alltid.

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards