Alla inlägg under mars 2014

Av Sara - 6 mars 2014 18:29

Vi har det toppen på jobbet i veckan.. Nalle björnens lekland, besök i Järvsjöby, katalogisering av skolans biblioteks böcker.. Började dagen på gymmet med Lisbeth innan jobbet.. Skönt att träna och basta. Blev imponerad av tre äldre i 70+ åldern som tränade.. Hoppas jag kan hålla på så länge. Sen får jag rå om Ikaros vilket gillas mycket.. Ha det gott alla sportlovsfirare, hoppas ni njuter av ledigheten.

Av Sara - 3 mars 2014 18:03

Äntligen har Indienbrudarna skrivit på sin blogg

munkarochcurry.blogg.se

Kul att läsa att dom har det bra..

Har inte pratat med Amelia ännu men huvudsaken jag vet dom är framme och har det toppen!

Ser fram emot att läsa mer och se deras bilder.

Idag är jag ledig,så skönt.

Så ofantligt trött jag varit på sista tiden,men nästa vecka ska jag äntligen få fara och undersöka lilla magen..

Så ska det väl bli fart på mig igen hoppas jag.

Ikaros är hos mig nu,som jag saknat honom..äntligen får jag gosa med honom igen..fina fina hund.

Imorgon bär det av till nallelandet i Lycksele med strandskolans fritids,ska bli skoj..

Ha det allra bäst..

kram



Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards